Koronawirus – czy w Villa Medica mogę czuć się bezpiecznie?
Już w połowie marca, kiedy koronawirus zmienił naszą rzeczywistość wiedzieliśmy, że sytuacja ta nie będzie trwała wiecznie, jednak nasze życie i funkcjonowanie Villa Medica ulegnie zmianom, którym będziemy musieli sprostać w taki sposób, aby zapewnić naszym pacjentom bezpieczeństwo.
Od 4 maja nasz ośrodek jest czynny, wznowione zostały zabiegi rehabilitacyjne i wizyty lekarskie. W związku z wznowioną działalnością Villa Medica odpowiadamy na najczęściej zadawane przez naszych pacjentów pytania.
Czy mogę mieć pewność, że w ośrodku nie zarażę się od pacjentów, którzy również zgłaszają się na zabiegi i konsultacje lekarskie?
Osoby przychodzące do naszego ośrodka na wizyty lekarskie i zabiegi rehabilitacyjne będą mieć badaną temperaturę ciała przy pomocy bezdotykowych termometrów. Wszyscy pacjenci, u których stwierdzona zostanie gorączka, czyli temperatura ciała wyższa niż 38 C, nie będą mogli korzystać z naszych usług. Dodatkowo, każdy z pacjentów musi wypełnić ankietę epidemiologiczną i przebywać na terenie Centrum w maseczce ochronnej.
W jaki sposób Villa Medica dba o dezynfekcję ośrodka?
Gabinety lekarskie i sale rehabilitacyjne w Villa Medica wyposażone są w oczyszczacze powietrza z funkcją jonizacji i podobnie jak sale rehabilitacyjne podlegają one dezynfekcji każdego dnia. Ponadto na terenie naszego Centrum znajdują się 4 bezdotykowe stanowiska do dezynfekcji rąk Steripower. Serdecznie zachęcamy do korzystania z nich wszystkich pacjentów.
W jaki sposób personel Villa Medica przygotowany jest do przyjmowania pacjentów?
Nasi fizjoterapeuci, specjaliści wyposażeni są w przyłbice i maseczki ochronne oraz rękawiczki jednorazowe. Recepcjonistki pracujące w Villa Medica są wyposażone tak samo, a cała recepcja została osłonięta bezpieczną, hartowaną szybą.
Z kim mogę skontaktować się w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z moim bezpieczeństwem podczas wizyty lub szczegółów związanych z terminem wizyty i jej przebiegiem?
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z wizytą lekarską lub zabiegami rehabilitacyjnymi pozostajemy do Państw dyspozycji pod numerem: 71 351 28 45 lub 609 531 652 lub mail: rejestracja@villamedica.pl. Nasze rejestratorki odpowiedzą także na wszelkie pytania związane z bezpieczeństwem podczas wizyty. Dodatkowo na terenie naszego Centrum w kilku miejscach wywieszone są wytyczne dla pacjentów jakich zasad należy przestrzegać, żeby nie ulec zakażeniu koronawirusem.